Saturday, October 11, 2008

Intro....

Hello to all my family, frenz n all visitor in my blog.... Paling mula yg saya ingin tulis adalah tentang keluarga....saya adalah anak kepada Junaidi Arifin dan Juvita Gulabok.....kami sekeluarga ada 8 org adik-beradik iaitu Juvie, Willie, Charlie, Bryan, Ion, Me, Bradley N Debbie...yg paling besar atau gentua adalah my big sis Juvie....Dia merupakan seorang Guru....dia ni bising sikit sama kadang2 bikin panas..tapi dialah tukang relod saya..Wuahahaha....yg kedua si Willie....Dia ni ada rupa2 gengster sikit, tangan dia ada tatu lgi....sa respect N suspet bab dia adalah seorang reporter...Mo tngok nama dia d news? Belilah Utusan Borneo...The third one is Calie....dia ni seorang yg acuh tak acuh, endah tak endah...tapi sa pun tdk taulah mana dia blajar ilmu men terup ni..kalo dia men sa surrender bab dia cam ada magik, heran ni menang jak...ada masa ajar saya k....yg ke-4 adalah si Bryan...dia ni yg bnyak ajar sa men gitar....antara smua dia jak yg sa biasa mnta tolong ndak tau kenapa....sebelum saya iaitu yg ke-5 adalah Ion....dia ni barulah pemegang rekod tidur paling lama d rmah.....dia ni aktif dlm sukan n akan menjadi guru tdk lama lgi....All the best to u Bro....Pas tu adalah saya.....saya ni seorang yg gila game,komik,sukan,music N bnyak lgi....ntah tau lah cam na SPM sa tahun depan...kita tngok jak lah....yg kedua last adalah si Bradley yg D'panggil Baby d rmah...dia ni ada lidut sikit...suka tngok katun, kuat makan.....hah!! Yg paling kecil ialah Debbie dngan nama pangggilan " Adik "...dia ni manja sikit...kuat menangis,merajuk sama selalu bergaduh sama si Juvie...bising jak dorang dua ni...that's all pasal keluarga saya.....saya bersyukur kerana mmpunyai keluarga yg unik......May God Bless U All............PeaCe....

No comments: